.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
داودي: راي اعتماد پاسخ محكمي به جوسازي‌ها عليه دولت

معاون اول رئيس جمهور راي بالاي مجلس به وزير پيشنهادي دولت براي تصدي وزارت امور اقتصادي و دارايي را نشانه تاييد عملكرد اقتصادي دولت از سوي نمايندگان مجلس دانست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، پرويز داودي معاون اول رئيس‌جمهور در جلسه امروز چهارشنبه هيئت وزيران كه به رياست وي تشكيل شد، از نمايندگان مجلس كه با راي اعتماد خود به وزراي پيشنهادي راه و ترابري، امور اقتصادي و دارايي و كشور، همراهي و همسويي مجلس هشتم را با دولت نشان دادند، قدرداني كرد و گفت|: راي اعتماد به 3 وزير پيشنهادي، پاسخ محكمي به جوسازي‌ها منفي عليه دولت بود.

معاون اول رييس جمهور در اين جلسه با تبريك فرارسيدن چهارم شعبان، ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز به عموم مسلمانان ، جانبازان را به عنوان سرمايه‌هاي ارزشمند انقلاب ياد كرد كه در راه پاسداري از آرمان و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي با تمام وجود فداكاري كردند.

در ادامه اين جلسه صادق واعظ زاده، معاون علمي و فناوري رييس جمهور گزارش جامعي از ديدار رهبر معظم انقلاب از نمايشگاه برگزيده فناوري و نوآوري‌هاي جوانان كشور به هيئت دولت ارايه كرد .

هيئت وزيران با ارج نهادن به توان علمي، استعداد و شايستگي جوانان اين مرز و بوم، كميسيون علمي، تحقيقاتي و فناوري دولت را مأمور كرد تا راهكارهاي اجرايي مناسبي براي استفاد از حداكثر توان علمي نخبگان كشور به ويژه در زمينه تجاري سازي اختراعات و ابتكارات اتخاذ كند.

در جلسه امروز هيئت دولت همچنين به وزارت جهاد كشاورزي اجازه داده شد تا براي توليد و تامين گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز در داخل، شركت پشتيباني امور دام، خوراك و علوفه مورد نياز دام‌ها را با اخذ تضمين‌هاي لازم با حداكثر زمان بازپرداخت چهار ماهه براي مرغداران و 9 ماهه براي دامداران تامين كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.